2015-02-22

Nytt år - nytt jobb!

Äntligen med jobb! Eller praktik! Som kanske kan leda till jobb? Det är ju liksom enda sättet för någon i min situation som varit sjukskriven, arbetslös, inskriven på AMS Rehab. Har ju hankat mig fram på olika praktikplatser efter att jag sprang in i väggen för några år sedan (sköldkörteln, pco, d-vitaminbrist, sömnapné).
Jag brukar inte outa mina arbetsplatser i sociala medier men kan avslöja så mycket att jag är webbredaktör igen och kommer fokusera på att lägga ut text och bild om olika barnprodukter. 

Min första arbetsdag i blommig klänning och svart kofta. Och så glasögonen som inte syns på bild.

Jag jobbar 75%  just nu vilket är en ökning sen förra året. Och det känns. Men det hade känts oavsett arbetstid och arbetsplats. Jag precis som alla andra blir ju trötta efter de första arbetsdagarna. Jag slocknade på soffan när jag väntade på att Glamour skulle ta slut så jag kunde ringa mormor och skvallra ;-)



Jag är som sagt inte helt återställd utan blir trött i perioder. Men jag är inte trött i huvudet. Jag är redo för arbetslivet nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar