2015-02-22

Hotellet på Fridahemsplan

Jag har alltid haft dörren öppen för mina vänner om de behöver någonstans att bo. Och lets face it, kan gästerna som checkar in på "hotellet på Fridahemsplan" få ett bättre läge? De kanske kan få en bättre värd för ibland ligger jag och sover eller orkar inte ens serva med kaffe eller bädda deras säng/soffa... men skratt orkar jag i alla fall alltid bjussa på ;-) Den här veckan var gästen från Åre och jag fick både blommor (naaaw) och blev bjuden på tacos. 


Det bjöds även på underhållning i form av... eh... film. Skämskudden fram och vi enades om att aldrig avslöja för någon vad vi valde att se av alla tusentals filmer det finns att välja mellan! Vi uppvägde detta med att kolla roliga youtubeklipp. Dvs, allt är som vanligt när vi ses :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar