2015-01-13

Missad drottningfest

Jävla magsjukan! Den gjorde att jag missade festernas fest. Att Drottningen av Vita Bergen skulle fira sina 5 år på tronen. Och sin nya asiatiska boudoir. Den förra festen var totalt galen. Sa jag att den var galen!?! Det var då konceptet "burlesk för blinda" uppstod. Och Drottningen visade sitt patenterade tequilatrick! Som alltid när det gäller kompisgänget så tar vi teman på stort allvar. STORT allvar! Anncy tog denna bild så jag kunde se vad jag missade... Drottningen står längst bak, bakom sina undersåtar ;-)


I och med att jag redan hade planerat en outfit så satt jag hemma och var en fancy Geisha i min ensamhet. Jag hade hoppats på skypefest men fick nöja mig med uppdateringarna på Instagram. God I love my crazy friends!



3 kommentarer:

  1. Hej! Har du någon mejladress? Jag är sugen på att börja med burlesk och skulle vilja dra iväg ett mejl med lite frågor och funderingar :) min mejl är agnes.hakansson@hotmail.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. okej jag hittade den hehe. du får strax mejl från mig :)

      Radera
  2. Va bra. Bombadera mig med frågor :-)
    Kram

    SvaraRadera