2012-05-16

Recension: Foundation Glow

Jag skrev ju tidigare i veckan om Maria Åkerberg Deepskin Oganics pressvisning av sin nya produkt "Foundation Glow". Jag erkänner, jag var tveksam om den här produkten verkligen skulle passa på ALLA hudtoner (läs; min!). Men jag är den första att erkänna att med massa massa fuktkräm och med hjälp av pensel så blev det verkligen ett fint resultat. Kanske lite blankare än vad jag är van vid (som alltid försöker matta ner min rödsvettiga hy).  Och lite mer täckande.
Men jag fick verkligen the magic GLOW!
"Bergarten Mica ger huden lyster på ett naturligt sett därav namnet Glow"

5 kommentarer:

  1. vart ju jätte bra!
    applicering med foundationpensel gör mycket ;)

    Även kommer den här foundation vara perfekt för att fördjupa den kommande gyllene sommarfärgen som (förväntansvis) solen ger oss och samtidigt vårda vår hud.
    /Jeanette

    SvaraRadera
  2. Eller hur! Solbränna + glow = purrfect!

    SvaraRadera
  3. Men fifan vad vacker du är!!!

    SvaraRadera
  4. Det är glowet. GLÅVÄT!!!

    SvaraRadera
  5. Jag gillart!!!

    SvaraRadera