2012-05-07

Jag har stalkers! ;-)

Om ni undrar varför jag får STORhetsvansinne ibland är det när man får läsa eller höra såna här grejer. Senast igår var det Mlemlan som sa att hennes brors fru sett mig flera gånger men inte vågat hälsa. Och idag var det en tjej som skrev på Fancy Fatshion;

"Med risk för att låta som en stalker. Nu har jag "stött på Fancy Frida Nordin 4 gånger på stan och aldrig vågat gå fram och hälsa. Jag blir alltid lika förvånad eftersom det känns som att jag känner dig eftersom jag följt din blogg forever (aka typ 3 år?). Är påväg att gå fram och hälsa varje gång men sen rinner det ut i sanden såattsäga. Det var allt. NÄSTA GÅNG KÖR JAG! (nu har jag tvingat mig själv genom att skriva här)"

Det bästa är att hon sen beskrev mig som att jag alltid ser väldigt "målmedveten" ut.
Mina gissningar är;
1/kissnödig
2/hungrig
3/försenad till nåt ;-)

Nu har hon i alla fall lovat att komma fram och hälsa! Tar tillfället i akt och talar om att man FÅR hälsa på mig. Sånt är ju bara kul :-) Förvarnar dock om att jag säkert kommer ta fram ajfånen "för att ta en bild på oss till bloggen" ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar